Το Lookaround μου κρατάει προμήθεια;
Απάντηση: Όχι! Δεν κρατάμε καμία προμήθεια, σε αντίθεση με τις συνήθεις υπηρεσίες προσφορών (deals). Οι υπηρεσίες μας προσφέρονται με ένα χαμηλό μηνιαίο πάγιο. Διαβάστε για τα πακέτα μας
Μπορώ να δοκιμάσω το lookaround πριν επιλέξω κάποιο πρόγραμμα;
Απάντηση: Ναι! Μπορείτε να δοκιμάσετε την υπηρεσία για ένα μήνα εντελώς δωρεάν, ενώ και μετά την επιλογή του πακέτου σας, έχετε άλλους 2 μήνες δωρεάν χρήσης.
Ο πελάτης που χρησιμοποιεί την εφαρμογή, μπορεί να αγοράσει προϊόντα μου;
Απάντηση: Μέσα απο το lookaround, δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις προϊόντων, αλλά προβολή τους. Ο πελάτης βλέπει τα προϊόντα σας και εάν του αρέσει κάποιο, βλέπει που βρίσκεστε (με την χρήση του χάρτη) και κατευθύνεται στο κατάστημά σας για να πραγματοποιήσει την αγορά του.
Τι είδους προιόντα μπορώ να προβάλω στο lookaround;
Απάντηση: Τα προϊόντα (ή οι υπηρεσίες) που μπορείτε να προβάλλετε στο lookaround πρέπει οπωσδήποτε να προσφέρουν κάποιο προνόμιο στον χρήστη της εφαρμογής. Αυτό θα μπορούσε να είναι:
- ειδική -μειωμένη- τιμή σε συγκεκριμένο προϊόν
- συγκεκριμένη έκπτωση σε ομάδα προϊόντων (πχ. όλα τα αρώματα)
- κάποιο επιπλέον δώρο που θα συνοδεύει την αγορά ενός προϊόντος
Δεν μπορείτε απλώς να προσθέσετε τα προϊόντα σας, όπως σε ένα απλό ηλεκτρονικό κατάστημα.
Πόσα προιόντα μπορώ να προβάλω στο lookaround;
Απάντηση: Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των προϊόντων που μπορεί να προβάλετε στο lookaround. Μπορείτε να “ανεβάσετε” όλη την βιτρίνα σας, ή ακόμα και όλα τα προϊόντα του καταστήματός σας, αρκεί αυτά να είναι σε προσφορά! Όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο!
Μπορώ να “ανεβάσω” μόνος μου τα προϊόντα ή πρέπει να απευθυνθώ σε εσάς;
Απάντηση: Τα προϊόντα που θέλετε να προβληθούν στο lookaround τα ανεβάζετε μόνος σας, μέσα από το control panel (ιστοσελίδα διαχείρισης) που θα έχετε στην διάθεσή σας. Δεν χρειάζεται κάποια δική μας παρέμβαση!
Χρειάζεται ειδικές γνώσεις για να ανεβάζω προϊόντα στο lookaround;
Απάντηση: Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γρήγορη, και δεν απαιτεί ειδικές γνώσεις. Με 3 απλά βήματα το προϊόν σας εμφανίζεται στους χρήστες που χρησιμοποιούν το lookaround:
- Εγγραφή σε ένα απο τα προγράμματα χρήσης
- Δημιουργία καταστήματος
- Δημιουργία προσφοράς (κείμενα & φωτογραφίες) και κοινοποίηση
Μέσα σε μόλις 3 λεπτά από την εγγραφή, η προσφορά θα εμφανίζεται στην οθόνη των κοντινών χρηστών του lookaround.
Μπορώ να μετρήσω τα αποτελέσματα της προβολής μου στο lookaround;
Απάντηση: Το control panel (ιστοσελίδα διαχείρισης) που είναι στην διάθεσή σας, προσφέρει ένα μεγάλο αριθμό στατιστικών στοιχείων, μεταξύ των οποίων ο αριθμός των χρηστών (καθώς και η γεωγραφική τους θέση) που είδαν το προϊόν σας , πόσοι τελικώς το αγόρασαν και πολλά άλλα!
Πόσο εύκολα μπορώ να “ανεβάσω” το barcode που δημιούργησα για την προσφορά μου;
Απάντηση: Πολύ εύκολα! το barcode είναι μια φωτογραφία που απλά “ανεβαίνει” όπως όλες οι άλλες φωτογραφίες που μπορεί να συνοδεύουν την περιγραφή του προϊόντος σας.
Μπορώ να βγάλω σε προσφορά κάποια προϊόντα που έχουν μείνει σε “στοκ”; Τι κάνω όταν εξαντληθούν;
Απάντηση: Βεβαίως και μπορείτε! Όταν εξαντληθούν τα προϊόντα, απλά σταματάτε την προβολή τους με ένα κλίκ στο αντίστοιχο κουμπί “pause” που βρίσκεται δίπλα σε κάθε προϊόν. Εάν αργότερα έχετε ξανά “στοκ” του ίδιου προϊόντος πατάτε απλά το “play” και το προϊόν βρίσκεται πάλι στον “αέρα”!
Το προϊόν καταστήματος μου, είναι τέτοιο που θα ήθελα να προσελκύω πελάτες Δευτέρα και Τετάρτη, όπου η κίνησή μου είναι χαμηλότερη. Μπορώ να προβάλω το προϊόν μου τις συγκεκριμένες μέρες;
Απάντηση: Ναι, μπορείτε να το κάνετε αυτό απλά επιλέγοντας, μέσα από το control panel (ιστοσελίδα διαχείρισης), τις μέρες της εβδομάδας που θέλετε να εμφανίζεται στους χρήστες το συγκεκριμένο προϊόν. Απλά “τικάρετε”/επιλέγετε τις μέρες που θέλετε και είστε έτοιμος!
Υπάρχει κάτι, που πρέπει να προσέχω σε σχέση με τις προσφορές μου;
Απάντηση: Στόχος μας είναι να προσφέρουμε την μέγιστη δυνατή ποιότητα στους χρήστες μας. Για αυτόν τον λόγο είμαστε πολύ αυστηροί στα παρακάτω:
- Οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα να είναι πραγματικά σε προσφορά, δηλαδή να υπάρχει ουσιαστικό όφελος σε σχέση με την απευθείας αγορά από το κατάστημα
- Ότι προβάλλεται, να είναι πραγματικά διαθέσιμο στους χρήστες (να μην υπάρχουν περιστατικά όπως: “το προϊόν εξαντλήθηκε” ή “η προσφορά έχει λήξει”)
Τυχον καταγγελίες των χρηστών θα λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν και θα αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά.